„Remont i renowacja murów wewnętrznych przyziemia Zamku w Kórniku (Kórnik, ul. Zamkowa 5) wraz z nadzorem – etap II” – nr ref. 116/2021 – ogłoszenie w sprawie postępowania; pytania i odpowiedzi, informacja z otwarcia ofert, rozstrzygnięcie

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej Ustawą lub PZP na roboty budowlane.

Zamówienie na „Remont i renowacja murów wewnętrznych przyziemia Zamku w Kórniku (Kórnik, ul. Zamkowa 5) wraz z nadzorem – etap II” – nr ref. 116/2021
Identyfikator postępowania 40458a81-235d-4d88-b36e-668f63386806
Tryb Tryb podstawowy, wariant 1
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Status zamówienia Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia BZP/TED/Nr referencyjny 2021/BZP 00027584/01
Adres strony WWW postępowania http://www.bkpan.poznan.pl
Data publikacji w miniPortal 02.04.2021 14:34
Nazwa zamawiającego Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka
Adres zamawiającego ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik
Wartość szacunkowa powyżej 130 000 zł
Termin składania ofert 19.04.2021 godz. 10:00
Miejsce składania ofert platforma elektroniczna
Termin otwarcia złożonych ofert 19.04.2021 13:00

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/40458a81-235d-4d88-b36e-668f63386806

Wyciąg z SWZ:

  • 17. SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
    • Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
    • Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
    • Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 19/04/2021 r. do godziny 10:00.
    • Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
    • Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.
    • Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
    • Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
  • 18.  TERMIN OTWARCIA OFERT
    • Otwarcie ofert nastąpi  w dniu 19/04/2021 r. o godzinie 13:00.
    • Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
    • Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    • Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy.
    • W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert  w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
    • Zamawiający poinformuje o ewentualnej zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.  

ZAŁĄCZNIKI:

Pytania i odpowiedzi:

Informacja dot. otwarcia ofert:

Rozstrzygnięcie postępowania: