„Całodobowa ochrona osób i mienia w Zamku w Kórniku oraz ochrona obiektów (ul. Zamkowa 5 i 8 w Kórniku) przez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencji grup patrolu interwencyjnego” – nr ref. 117/2021 – ogłoszenie w sprawie postępowania, pytania i odpowiedzi; inf. z otwarcia ofert; rozstrzygnięcie

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne, którego wartość wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza niż równowartość kwoty 130 000 zł, prowadzone w trybie podstawowym  bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej Ustawą lub PZP

Zamówienie na „Całodobowa ochrona osób i mienia w Zamku w Kórniku oraz ochrona obiektów (ul. Zamkowa 5 i 8 w Kórniku) przez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencji grup patrolu interwencyjnego” – nr ref. 117/2021
Identyfikator postępowania 2c6658eb-0531-4360-904b-9b02acdf46e7
Tryb Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi Art. 359 pkt 2 – Tryb podstawowy, wariant 1
Status zamówienia Rozstrzygnięte
Numer ogłoszenia BZP/TED/Nr referencyjny 2021/BZP 00027581/01
Adres strony WWW postępowania http://www.bkpan.poznan.pl
Data publikacji w miniPortal 02.04.2021 14:30
Nazwa zamawiającego Polska Akademia Nauk Biblioteka Kórnicka
Adres zamawiającego ul. Zamkowa 5, 62-035 Kórnik
Wartość szacunkowa powyżej 130 000 zł
Termin składania ofert 15.04.2021 godz. 10:00
Miejsce składania ofert platforma elektroniczna
Termin otwarcia złożonych ofert 15.04.2021 13:00
   

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2c6658eb-0531-4360-904b-9b02acdf46e7

Zmiana terminu składania ofert – 15.04.2021 10:00

Wyciąg z SWZ:

Rozdział XVII. Sposób oraz termin składania ofert

  1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
  2. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
  3. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 15/04/2021 r. do godziny 10:00.
  4. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
  5. Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą Formularza do złożenia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.
  6. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
  7. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.

Rozdział XVIII. Termin otwarcia ofert

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15/04/2021 r. o godzinie 13:00.
  2. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce Deszyfrowanie na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
  3. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  4. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy.
  5. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert  w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
  6. Zamawiający poinformuje o ewentualnej zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

ZAŁĄCZNIKI:

Pytania i odpowiedzi:

Informacja dot. otwarcia ofert:

Rozstrzygnięcie postępowania: